Blog – moji hobiji pa to…

by Rok D.

Blog – moji hobiji pa to… - by Rok D.

Prvi mednarodni let

Prejšnji vikend sva šla z Majo na morje in se v nedeljo spraševala kdaj bi šla nazaj, da ne bi bilo kolon pa to… Hmmm “zakvaaaj” pa ne bi šla naslednji vikend po luftu 😉

Obstajalo je več variant, uspela pa je najboljša možna. Dvodnevna odprava s tem da letalo in inštruktor ostaneta z nama (hvala Anže). V petek popoldan iz Brnika na Lošinj. Seveda smo imeli od tam tudi priskrbljen prevoz in ful penzion na Cresu za vse tri (zahvala mojim staršem). V soboto dopoldan vodne aktivnosti, popoldan panoramski let do otoka Molat, da se vsaj malo odkupim staršem. Zvečer pa let nazaj v Ljubljano, ker je bilo za nedeljo napovedano slabo vreme.

Pot proti morju je bila rahlo “makadamska” in “počasna” zaradi vetra – jugo cca. 20 vozlov. Navigacija kr uredu, komunikacija pa malo manj. Pristanek na letališču Lošinj (LDLO) pa porazen. Ko sem mislim, da je čas za prvo ravnanje, sem bil praktično že na tleh. Steza se v prvi polovici vzpenja in ti pri pristanku daje občutek da si višje kot v resnici. Smo pa imeli nato čudovito popoldne in večer, tako da je bilo dovolj časa za “briefing” 😉

V soboto popoldan najprej oddal načrt poleta za panoramski let (Lošinj – Ilovik – Molat – Ilovik – Lošinj) in polet proti domu (Lošinj – Osor – Cres – Lovran – GEMKA – Ilirska Bistrica – Laze – Medvode – Brnik). GEMKA je ena od zračnih točk, kjer prečkaš mejo. Vreme je bilo optimalno in panoramski let je uspel super. V komunikaciji pa še vedno nesamozavesten. Zvečer pa proti domu, čez morje ob sončnem zahodu in pristanek praktično ponoči v lučkah. Ko prižgejo lučke na Brniku za tvoj pristanek je pa občutek PRICELESS!

Z dvema besedama: popolen vikend!

Slideshow:
Fullscreen:

Category: Uncategorized
  • Alojz says:

Tudi jaz počasi napredujem (želja) proti PPL(A). Pohvaliti moram tvoj zapis od začetka pa do trenutnega stanja ( Super ). Sem še bolj na začetku, vendar so mi tvoji zapisani dogodki zdijo kot znana slika, ko sedim za krmilom PA-38. Vsekakor si blizu cilja. Pohvala za vse doseženo in unikatno objavo poteka šolanja. Lep pozdrav Alojz.

9.9.2012 at 19:26
    • rok says:

Začetki so najlepši in vsak pilot ti bo to potrdil! Kar veselo na delo in v zrak…. prihajajo nalepši dnevi za letenje 😉